Περιεχόμενα
Frequently Asked Questions (F.A.Q.)Συχνές Ερωτήσεις:Σχετικά με το άνοιγμα λογαριασμού και την αγορά προϊόντων
Σχετικά με την ασφαλή χρήση της ιστοσελίδας
Απαντήσεις:Σχετικά με το άνοιγμα λογαριασμού και την αγορά προϊόντωνΕ. Είναι απαραίτητη η εγγραφή στην ιστοσελίδα; Α. Σε γενικές γραμμές θα μπορούσαμε να πούμε πως όχι, δεν είναι απαραίτητη η εγγραφή στην ιστοσελίδα μας. Οι πληροφορίες που αποθηκεύονται στη βάση δεδομένων περιλάμβάνουν το ονοματεπώνυμό σας, τη διεύθυνσή σας, καθώς και το email, και το τηλέφωνό σας για να επικοινωνήσουμε μαζί σας. Θα μπορούσαμε, να κατασκευάσουμε μια ιστοσελίδα η οποία να αναγκάζει το χρήστη να δώσει τις παραπάνω πληροφορίες κάθε φορά που κάνει μια αγορά. Όμως, επειδή το παραπάνω σενάριο είναι κουραστικό για το χρήστη, και συνεπώς θα αποκαρδιώσει πολλούς χρήστες από το να επισκέπτονται την ιστοσελίδα μας, η εγγραφή είναι απαραίτητη για την αγορά. Ε. Ποιές πληροφορίες αποθηκεύονται όταν ο χρήστης γίνεται μέλος της σελίδας; Α. Καταρχάς θέλουμε να τονίσουμε ότι όλα τα προσωπικά δεδομένα θα παραμείνουν στη δική μας βάση δεδομένων, και δε πρόκειται ποτέ να δοθούν σε κάποια άλλη υπηρεσία. Εκτός από το ονοματεπώνυμό σας, χρειαζόμαστε τη διεύθυνσή σας για να στείλουμε τα προϊόντα, καθώς και ένα email, και τηλέφωνο για να επικοινωνήσουμε μαζί σας. Το email θα το χρησιμοποιήσουμε για δύο μόνο λόγους: 1) Για να σας ενημερώσουμε για την αγορά των προϊόντων, και 2) Για να σας ενημερώσουμε για την ημέρα αποστολής τους. Το τηλέφωνό σας θα υπάρχει στην απόδειξη που θα πάρετε, και πιθανόν να χρησιμοποιηθεί από το πρακτορείο που θα αναλάβει την αποστολή των τεμαχίων σπίτι σας. Τέλος, εκτός και αν μας το ζητήσετε εσείς, εμείς δεν πρόκειται να σας στείλουμε τις προσφορές μας μέσω email. Ε. Πώς μπορώ να δω πια προϊόντα έχω αγοράσει, και πόσο στοιχίζουν; Α. Πατήστε στο link που γράφει "Καλάθι". Θα το βρείτε στη δεξιά μεριά της σελίδας. Ε. Μπορώ να στείλω τα προϊόντα που αγόρασα σε μια άλλη διεύθυνση, εκτός της δική μου; Α. Φυσικά και μπορείτε! Πατήστε στο link που γράφει "Καλάθι", και στη δεύτερη σελίδα, επιλέξτε "όχι" εκεί που γράφει "Θα σταλθούν τα αντικείμενα στην παραπάνω διεύθυνση;". Ε. Μπορώ να κάνω ένα δώρο στον/ην φίλο/η μου; Α. Φυσικά και μπορείτε! Όταν προσθέσετε ένα προϊόν στο καλάθι σας, επιλέξτε το κουτάκι που γράφει "Δώρο". Εμείς θα αναλάβουμε το τύλιγμά του. Ε. Με ποιό τρόπο μπορώ να αγοράσω τα προϊόντα; Α. Υπάρχουν δύο τρόποι για να αγοράσετε τα τεμάχια που έχετε επιλέξει. Ο πρώτος είναι με τη χρήση της πιστωτική σας κάρτας, και ο δεύτερος με αντικαταβολή. Ε. Πώς δουλεύει η μηχανή αναζήτησης; Α. Αρχικά επιλέγετε την κατηγορία, και στη συνέχει δίνετε μια λέξη κλειδί για την αναζήτηση. Η μηχανή αναζήτησης δεν είναι ιδιαίτερα εξελιγμένη, και στην παρούσα φάση η λέξη κλειδί μπορεί να είναι ο κωδικός ενός προϊόντος ή το όνομα μιας εταιρίας. Έχουμε φροντίσει η μηχανή αναζήτησης να ελέγχει για πιθανά ορθογραφικά λάθη, για αυτό μην ανησυχείτε αν δεν ξέρετε τον ακριβή κωδικό ενός προϊόντος. Ε. Θέλω να αγοράσω προϊόντα από μια εταιρία την οποία δεν έχετε στην ιστοσελίδα. Τι μπορώ να κάνω; Α. Σε περίπτωση που δεν βρήκατε αυτό που ζητάτε, σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Είναι πολύ πιθανόν, το προϊόν που ζητάτε να το προσθέσουμε εντός μερικών ημερών ή ακόμη και να ξεκινήσουμε συνεργασία με την εταιρία που μας αναφέρατε. Σχετικά με την ασφαλή χρήση της ιστοσελίδαςΕ. Τι πρέπει να κάνω για να μην "κλέψει" κάποιος τα προσωπικά μου στοιχεία; Α. Οταν τελειώσετε με τις αγορές σας μη ξεχάσετε να κλείσετε τον browser ή να πατήσετε στο link που λέει "Έξοδος". Με αυτόν τον τρόπο πετυχαίινετε τη διαγραφή των προσωπικών σας δεδομένων από τη "μνήμη" της ιστοσελίδας μας. Όπως έχουμε αναφέρει σε προηγούμενες ερωτήσεις, η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί Javascript. Οι τιμές των μεταβλητών της Javascript μηδενίζονται όταν ο χρήστης κλείσει τον browser ή επισκεφτεί μια άλλη ιστοσελίδα ή πατήσει το link που γράφει "Έξοδος". Αυτό είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα σε σχέση με τη χρήση των cookies, τα οποία απαιτούν το κλείσιμο του browser ή ακόμη και την επανεκκίνηση του υπολογιστή, για να εξαφανιστούν τα προσωπικά σας δεδομένα. Ε. Είναι ασφαλής η αγορά με πιστωτική κάρτα; Α. Η αγορά με πιστωτική κάρτα γίνεται με τη βοήθεια της ασφαλής σελίδας (σύστημα SSL) της Τράπεζας Πειραιώς. Στην περίπτωση που δε θέλετε να πραγματοποιηθεί η αγορά, η πιστωτική σας κάρτα θα πιστωθεί. Σχετικά με τους όρους ακύρωσης της παραγγελίας κοιτάξτε στο link Όροι Χρήσης Ιστοσελίδας. Ε. Έχω την εντύπωση ότι κάποιος χρησιμοποίησε το λογαριασμό μου! Α. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβαση στην ιστοσελίδα μας. Εάν ο κύριος ή η κυρία που χρησιμοποίησε το λογαριασμό σας προέβηκε σε αγορά, τότε σας παρακαλούμε να απαντήσετε στο email που θα λάβετε δηλώνοντας ότι δεν επιθυμείτε να πραγματοποιηθεί αυτή η αγορά. |
Περιεχόμενα καλαθιού Το καλάθι σας είναι άδειο Οι τιμές περιλαμβάνουν Φ.Π.Α. 23% και ισχύουν για αγορές από το Internet Αγορές μέχρι 24 δόσεις! Όλα μας τα προϊόντα είναι διαθέσιμα σε 1 με 3 ημέρες |